Härliga helg!

Vissa helger är lite bättre än en del andra :) Denna helgen har varit kanon!

Igår fm körde jag ner till Cellebus för att lapa lite sol :) Härligt sällskap av henne och Eve :) Lite fräsh bränna lyckades man nog få sig i alla fall ;) På eftermiddagen körde jag och Celle hem till mej för att göra oss i ordning. Fixa mat, färga Celles hår, duscha och hoppa i party outfiten :) Sen hem till Bella för att förfesta!! Trevlig förfest, vin, gottis, massa töser och goa skratt!

Jag och Bella 

Sedan fick vi skjuts till Björka Loge för att dansa kasedans och sjunga med till Scotts :) Åh, han är fin den! Hade en härlig kväll med mina underbara vänner! Saknat det, för det var så längesen sist som vi alla var ute tillsammans.

Idag har man då mått som man förtjänat. En jäkla huvudvärk som inte velat ge med sig. Sov en timme på eftermiddagen, och tog en lång skön dusch men inte ens det hjälpte. Ikväll blev det Tatung (kinamat) i Lund, och sedan bio besök med Evelina och Nathalie. Bad Eve att ta med sig Alvedon till mej, och då släppte huvudvärken. Jag ska aldrig, aldrig mer dricka!!

Tack till alla vänner som förgyllt denna helgen! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min Värld! ♥

En blogg om allt som hör livet till :)

RSS 2.0