Kaffe lite här och där :)

Förmiddagen började med ett frukostbesök i Landskrona hemma hos farmor & farfar :) Goda pålägg & färskt bröd bjöds det på! Känns bra att det äntligen blev till ett besök, ibland får man så dåligt samvete över att man inte har tid och ork till allt, även om tanken verkligen finns där.

När jag kom tillbaka till Kävlinge, blev det ett snabbt besök hos Bella innan hon körde till jobb.

Eftermiddagen tillbringade jag sedan hemma hos lillebror :) Blev en kopp kaffe där också, medans Tobbe pratade om sina flyttplaner och jag om mina. :)

Är riktigt trött nu ikväll, och har en huvudvärk som jag dragits med hela dan. :( Ikväll får det bli duschen och slapp i soffan. Tänker lägga mej i tid dessutom... Behöver det.

Hoppas ni haft en bra dag ni med ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min Värld! ♥

En blogg om allt som hör livet till :)

RSS 2.0