Ledig tisdag ;)

Började med en mjukstart denna arbetsvecka. Jobb måndag, ledig som idag tisdag. Man har det för jäkla bra ibland ;)

Igår blev det middag hos pappa & Gunilla! Fint som snus :)

Idag fick jag en skön sovmorgon och sen körde jag ner till min fina Isa-Bea (Bella) för kaffe & nybakat bröd i den varma solen! :) Tyvärr tycktes solen vilja gå i moln när vi väl kom på att vi kunde sätta oss i vars en solstol istället!? :) Mys med dogsen blev de också; Hugo har hittat en ny kompis... MEJ! ;)
Tack Isa-Bea för ännu en mysig dag med dig :)

Lagade mat hemma ikväll, otroligt... Lätt räknade ggr denna sommaren! ;)

Nu är det snart dags för sängen, men först ska jag läsa lite i den där boken jag öppnade tidigare ikväll :)

Gonatt!



Kommentarer
Bella

Tack själv Rosé-Becca :) puss

2012-08-15 @ 06:22:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min Värld! ♥

En blogg om allt som hör livet till :)

RSS 2.0