Magic Mike! ;)

Igår kväll blev det bio med Sara! :)
Vi var och kollade på "Magic Mike" med Channing Tatum i huvudrollen :) Woohoo!
Var lite skeptisk mot filmen, då man hört både det ena och det andra faktiskt,
men såhär i efterhand så är det helt klar en film som ska ses på BIO!
Att se den filmen hemma i soffan hade inte alls varit samma grej. ;)

Jag gillade den... STARKT! Satt som klistrad i fåtöljen hela bion igenom!

Tack Sara för en härlig kväll! Haklappen glömde vi hemma, och det var illa ;)
 


Kommentarer
Sara :)

Filmen MÅSTE upplevas på bio! Haha, och jag som blev generad där ett tag.. Det kändes nästan som att killarna strippade för mig, privat! ;) men som jag gillade den... :)

2012-08-31 @ 18:20:57
URL: http://saralofvendahl.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min Värld! ♥

En blogg om allt som hör livet till :)

RSS 2.0