Mysig Dag med Sol & Bad :))

Härlig dag idag! Frukostmys med Sara här hemma med nybakta frallor ifrån Kringlan! Resterande dag har vi legat i varsin solstol ute i Stävie och bara "jäst" i solen :) Hann med att doppa oss i poolen också! Skönt var det, när man väl kom ner under ytan :)

I eftermiddags blev det ett stopp för oss nere i byn för att handla mat och inom Systemet. Blev bjuden på god middag också, tack så hjärtligt!! Med tanke på hur jag mår och hur trött jag är, så var det nog tur då jag säkert hade struntat i middagen... Så tack snälla du för att du tänkte på mej. Och så fick jag ju bra sällskap dessutom :)

Skulle egentligen på lite fest ikväll, men var rent för trött i både huvud och i ögon. Har varit det halva veckan, helt seg. Kanske har med förkylningen att göra det med. Hoppas det, med tanke på att det bara är en vecka kvar av semestern och jag känner mej tröttare nu än jag gjorde när jag gick på semester. :(
Hoppas i alla fall att jag kan sova bättre inatt utan hostan!


Tack Sara för en skön dag på Playa del Stävie! ;)
Mysiga timmar, med rätt märkliga samtalsämnen emellanåt... :))
 


Kommentarer
Sara :)

Märkliga samtalsämne kommer man aldrig ifrån ;) Vet inte om jag ska tycka synd om "grabbarna" som får höra allt ibland :P Underbara timmar med dig <3 tack!

2012-08-04 @ 06:37:38
Anonym

SV: Nä de gör man väl inte =) Haha.. Buskar och träd, män och pojkar.. =) Så skönt de var att sova ut ordentligt idag. =) <3

2012-08-04 @ 11:34:56
Sara :)

Buskar & träd, men glöm inte bären ;) du är go! :)

2012-08-04 @ 13:18:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min Värld! ♥

En blogg om allt som hör livet till :)

RSS 2.0