Pooldag!

Idag har jag & Sara varit ute i Stävie hos hennes mamma :)

En lat dag med mycket sol & bad i poolen! Tror dock jag bränt ryggen en aning... Lätt hänt ;)
Tack snäckan för en mysig pooldag! :)

Nu är jag hemma, och har lagat mat och ätit. Diskat undan det där diskberget och nu latar jag mig på soffan :) Balkongen är varm som en bastu och det går överhuvudtaget inte att vara där ute. Däremot är lägenheten väldigt sval och skön! :)

Ska snart hoppa i en svalkande dusch och sen tänkte jag gå bort till Konsum.

Söndag kväll. Varför kommer alltid måndagen så snabbt därefter? :(



Kommentarer
Sara :)

Tack själv! :) D-vitamin deluxe ;) haha.. Pussen

2012-08-19 @ 22:25:49
URL: http://saralofvendahl.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min Värld! ♥

En blogg om allt som hör livet till :)

RSS 2.0