Slut som människa.

Sitter i soffan nu och slappar framför en film, "PS I Love You" :)
En riktigt bra snyftfilm!
Tänkte försöka hålla mej vaken filmen igenom i alla fall.

Har jobbat lång dag idag, och körde sen direkt hem från jobb för lite besök.
Ann och Nathe kom och spenderade några timmar tillsammans med mej :)
Och så fick jag ju sällskap under tiden jag hade tvättstugan bokad.
Nathe han ville gärna hänga med ner dom två ggr jag sprang ner. :)

Somnade till ett tag i soffan tidigare ikväll.
Om det inte vore för att jag jobbar kväll imorgon, så hade jag redan bäddat ner mej.
Vissa dagar är energin helt borta.
Och att tänka på att man har tre arbetsdagar kvar innan ledig dag är väl sådär. :)

Nä, dags att återgå till filmen.
Sov gott!
Och Ann & Nathe, TACK för idag! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min Värld! ♥

En blogg om allt som hör livet till :)

RSS 2.0