Stockholm, vad jag älskar DIG!

I fredags åkte jag och Izza upp till vår underbara huvudstad. Var nära ögat att vi missade vårt flyg, då dem ropade ut våra namn på hela Sturup!? Aja, som tur var så kom vi med planet :)
Hyrde en fin liten lägenhet i Alvik, ca 15 min från city, helt perfekt :) När vi kom upp i fredags blev det till att gå i stan lite, och sen på kvällen blev det TGI Fridays på Kungsträdgården! God mat och några glas rosé :) Härlig kväll :)

På lördagen gick vi på stan och mös. Fikade på ett coffeehouse där jag åt en god blåbärspaj. Solen sken & det var varmt hela dagen. Käkade på en thai restaurang innan vi åkte tillbaka till lägenheten. Ingen höjdare den maten! Väl hemma svirade vi om och tog på oss "dånseskorna" :) Tog en öl på Stureplan för att sen fortsätta vår natt inne på Herrey's klubb Golden Hits. Vilket ställe! Föll mej absolut helt i smaken :)) Bra musik med tre olika dansgolv och en del trevliga karlar ;) När vi skulle hemåt gick vi båda barfota genom Sthlm :) Ont i våra fötter av att ha gått och gått och gått och dansat! ;)

Söndagen strosade vi längs Hamngatan, Norrmalm och vidare till Djurgården :) Blev kaffe där och bara tittade på folk :) Såg en riktig stekare också som verkade tro att vi tittade på honom av helt andra anledningar än den vi hade. Usch! Det kan va för andra.. Tog djurgårdsfärjan tillbaka till Gamla Stan och åt på Drottninghof, supergod mat där! :) Verkligen att rekommendera!

Måndag var hemresedagen, så när vi vaknade var det till att packa ihop, städa av och göra sig i ordning. Åkte till centralen och dumpade våra resväskor där. Izza gick och fixade present och jag tog tunnelbanan för att äta lunch med en vän en timme. Hann ta en latte med Izza i stan innan vi begav oss till Arlanda :) Underbara dagar me min finaste Izza :) :) Verkligen ett minne för livet! Så TACK för denna upplevelse med dej! Hade gjort om det imorgon igen! Älskar Dej! <3

 

             

    


  

  





 

 

 



Kommentarer
Bella

Underbara dagar :)) Verkligen ett minne för livet och tack för att jag får dela det med dig <3

Svar:
Rebecca

2012-08-03 @ 06:10:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min Värld! ♥

En blogg om allt som hör livet till :)

RSS 2.0