Underbart med Fredag!

Som jag har längtat efter fredag & HELG! Tyvärr var jag trött redan när jag gick upp imorse... Som tur var gick svullnaden om ögonen bort tills jag kom till jobb. ;)

Skön fredag detta. Kort arbetsdag, mamma kom i eftermiddags på lite kaffe och en nyttigare variant på fika. Trevliga timmar med den gamla :)
När mamma körde hem, bytte jag om till träningskläderna och begav mej ut på veckans fjärde powerwalk! Det tog emot, men skönt när det är gjort! :)
Har hunnit med två maskiner tvätt, fixade en god fredagsmiddag (lax, spenat å keso! Låter inte gott, men jag blev nöjd! Hihi)

Nu är det en film som gäller & tidigt i säng. :) puss på er!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min Värld! ♥

En blogg om allt som hör livet till :)

RSS 2.0