Allt på en GÅNG!

Igår när jag gick och la mig, provade jag Tiger balsam för första gången i mitt liv. Det ska tydligen vara bra för muskler och leder, och hjälpa läkningen. Jo jag tackar. Jag har aldrig frusit så mycket i hela mitt liv! Jag låg i min fleece morgonrock + TVÅ duntäcken och frös ändå!! När jag vaknade imorse, så frös jag inte kan jag säga... Puuh, trodde jag var i en bastu!
Jag provar allt samtidigt nu. Tiger balsam, stadigt stående på Ipren (som är antiinflammatoriskt), vila och ikväll ska Celle få massera mig. Ja, inte bara benen... Jag tänker kräva en helkroppsmassage. Läser man till diplomerad massör, så ska man få visa vad man går för! ;)

Har varit nere i tvättstugan och laddat maskinerna. Sen när dom är klara, ska jag försöka ta mig ner till ICA.

Jobb hela helgen... Får se hur det går med tanke på att det är långa dagar och ingen direkt vila för benet.
Ja, ha en skön fredag...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min Värld! ♥

En blogg om allt som hör livet till :)

RSS 2.0