Bra söndag! ♥

Trots att jag började denna söndagen med att jobba 7,5 h, så fick den ett väldigt så bra avslut! 

Söndagsdejt på Jakobsgatan, där jag blev bjuden på god kalops a la Celle :-) Hon har många dolda talanger min lilla snäcka... Men att hon kunde laga mat, det visste jag i och för sig sen innan! :-D Izza kom in om på en snabb kopp innan hon stack till Lund. Dejligt! 

Efter kaffe & middag, gick vi bort till Evelina. Ännu mer kaffe & snack! En supertrevlig eftermiddag och kväll! Nu får vi göra slag i saken, å planera in en sushi kväll ;-) Snällt att vi fick våldgästa dig i några timmar Eve! :-)

Konstigt nog har jag fått känningar i mitt knä under dagen... Jag som trodde att det var på bättringsvägen, då det i alla fall känts som det. Har tagit på Tigerbalsam nu, och sitter med en varm riskudde där på nu. Hoppas! Tänkte ge spinningen ett försök imorgon, även om det även denna gången kanske innebär att jag inte kommer att kunna ge träningen allt. Vi får se... Bl a får vi se hur det känns när jag vaknar imorgon. :-)

Vänner är terapi för själen! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min Värld! ♥

En blogg om allt som hör livet till :)

RSS 2.0