Då försöker vi igen då...

Första dagen på en ny vecka.
Jag räknar detta som min "start" idag! :-)

Hela februari månad har varit helt värdelös träningsmässigt.
Av fyra veckor har jag kunnat träna två ungefär.
Ena veckans vila pga en överbelastning i knäet,
och förra veckan blev jag ju sjuk sådär mitt i allting.

Så idag är jag lite extra taggad för måndagens spinningpass!
Just för att det ska bli så jäkla skönt att "komma igång"! :-)
Februari månad var dålig, men mars ska fanimej bli bra!!
(Man kan ju inte mer än att försöka i alla fall...)

Idag har jag varit nere hos Ingrid & klippt mej dessutom.
Som jag längtat efter det... Så idag känns som en väldigt bra dag! :-)


Kommentarer
Linda ❤

Hoppas att du slipper från sjukdom och skit nu. Och lycka till med träningen! Skönt när man verkligen känner sig peppad! You go girl!

2012-02-27 @ 20:06:33
URL: http://favoritplatsen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min Värld! ♥

En blogg om allt som hör livet till :)

RSS 2.0