Det sägs att det kommit en unge till världen idag...

Vickan & Daniel har fått tillskott tydligen! Jaha, kul för dom?
Det finns ju faktiskt folk som blir föräldrar var dag men inte blir det samma ståhej då, inte...
Men det är klart, det är ju bara "vanliga" människor utan blått blod i ådrorna ;)
Jag vaknade redan vid 08.00 imorse, och sen var det omöjligt att somna om.
Smsade lite med Sara & lite med bror... Kollade fejjan. Nä, gick ändå inte.
Kommer bestämt att sova en stund på soffan idag! :)
Snackade länge i tele igår både med Bella & Celle :)
Tack älskade vänner! Kontakt med omvärlden är guld värd!
Jag har mycket att ta igen nästa vecka, när jag är på benen igen! :)
Pussokram :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min Värld! ♥

En blogg om allt som hör livet till :)

RSS 2.0