Envist!

Det här är nåt envist skit jag har sprungit på!
Influensa... Aldrig haft möget förr.

Varit hemma från jobb nu i tre dagar, och imorgon kommer det bli en fjärde.
Helt sjukt. Var tvungen att sticka ner på ICA idag, tro det eller ej...
Trots man är kass, så måste man äta... Men fy så trött jag blev.
Insåg rätt snabbt att det där med, att kanske försöka jobba imorgon,
var en dum tanke. Nä jag får väl vila mig lite till & hoppas att jag snart blir bra!

Det är tråkigt att vara sjuk, dels för att man inte mår bra så klart,
men man känner sig sjukt isolerad från omgivningen.
Jag klättrar på väggarna snart här hemma.

Hoppas ni mår bra i alla fall.. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min Värld! ♥

En blogg om allt som hör livet till :)

RSS 2.0