Långlördag!

Usch, imorse var det jobbigt att komma ur sängen! Klockjä*** ... Du ringer alltför tidigt! ;)

Morgonrundan gick smidigt i alla fall, även om det är in & ut ifrån en kall bil som aldrig hinner bli riktigt varm. Efter att jag slutade körde jag hem, la mig på soffan och sov en timme i alla fall. Skönt var det...

Har ätit lunch också precis. Idag blev det skånsk äggakaka. Som jag suktat.

Jobb igen om två timmar. Wihoo. Jättespännande. Fast det är skönt att ha den delade turen på lördagen, för då är den liksom avklarad... Att gå hem imorgon kl 15 för att hålla söndag är fruktansvärt skönt. Och sen är jag ju ledig på måndag också! ;)

Knäet känns bättre idag faktiskt. Peppar, peppar. Men jag är riktigt glad för det! Jag fortsätter knapra Ipren, och smörja med Tiger balsam lite till. För nu jävlar!! ;) Jag ropar inte HEJ ännu, men kanske snart... ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min Värld! ♥

En blogg om allt som hör livet till :)

RSS 2.0