Mys fredag + sjukgymnasten

Det är roligt när det händer lite spontana grejer! :)
Hux flux blev det mys fika hemma hos Celle efter jobb!
Jag, Bella, Vera & Celle :)
TACK TJEJER! Supermysigt! :)

Jag fick in ett besök hos sjukgymnasten idag förresten!
Kände idag att det var nog... orkar inte gå med det, utan att veta.
Trodde att det var en överbelastning vilket det visade sig vara också.
Jag är mer plattfot än hålfot, plus att jag är överrörlig i knäna, vilket gör att jag går fel, vilket i sin tur gör att jag belastat fel när jag ansträngt mig vid löpningen i somras (då besvären först kom) och nu när jag kör utfall/benböj med vikter på gymmet. JÄTTEKUL... Så nu fick jag en mängd övningar jag ska göra, plus att jag ska börja tänka medvetet på hur jag går och står. Tydligen är allt detta vanligt bland skandinavier och framför allt tjejer. Det gör ju kanske då inte att det känns "roligare". :)

För övrigt så håller jag helg nu! :)
Så himla skönt!!
Ikväll blir det myskläder, film & pop corn :)
Med eller utan sällskap, vi får se... Men soffan blir det i alla fall! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min Värld! ♥

En blogg om allt som hör livet till :)

RSS 2.0