Nöjd!

Eftersom jag var fruktansvärt trött & lat igår kväll, så hoppade jag över gymmet igår. Ja... Det var min ursäkt. Dåligt av mig. ;-)

Stack dit direkt efter jobb idag istället. Körde 20 min gång på bandet, typ promenadtakt, vågar inte överanstränga knäet å tur var nog det. Efter 20 min hade jag lite känning ändå.

Blev 1,5h styrka på det. Gjorde till och med två övningar som jag fick av sjukgymnasten. Jag måste ju stärka musklerna kring knäskålen, särskilt insidan då det är där jag belastar fel. Fick hoppa benpressen, då det kändes som nåt skulle hoppa ur led eller nåt. Jäkla beskymmer.

Dags att hoppa i kläder & göra vid sig lite. Jag har ju turen att bli bjuden på middag ikväll :-)

Ha en trevlig kväll :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min Värld! ♥

En blogg om allt som hör livet till :)

RSS 2.0