Onsdag...

Jobbat till 15 idag... Snorhalt ute halva dan! Gjorde en riktig värmölla å landade halvt om halvt i en vårdtagares knä. :-)

Stack hem till fina Bella vid femtiden på kaffe innan träningen. Hade faktiskt lite abstinens efter henne nu :) Tack snäckan - nu klarar jag mig lite till ;)

Ikväll har jag & Celle varit på 45 min spinning. Tungt pass idag! Får nog vara aktsam med belastningsratten ;) Celle kände likadant. Fick köra sittande backe i slutet, det där knäet kändes av mer å mer och jag vågar inte dra på då. Även om spinning (nog) inte gör skadan värre. Skit... Och... Mög.

Nä, nu blir det en varm å skön dusch!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min Värld! ♥

En blogg om allt som hör livet till :)

RSS 2.0