Plugga lite kanske?!

Kort arbetsdag idag, skönt det.
Har fikat på mitt GI knäcke, och dricker lite kaffe för stunden.
Ska väl snart se till att plugga lite...
Var med om en "incident" igår, då en hel uppgift jag skrivit bara försvann från datan. (SUCK!)
(Är det kanske därför det är bra med en backup?! Tss...)
Alla Hjärtans Dag idag, det är ju som vilken dag som helst,
what's with the ståhej?! ;)

Blir ingen träning idag, får ta det lugnt nu.
Googlat mycket om belastningsskador. "För mkt, för ofta", "Lyssna på din kropp".
Jag är rätt bra på att inte lyssna på min kropp faktiskt! ;)

Nä, dags att sätta igång...!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min Värld! ♥

En blogg om allt som hör livet till :)

RSS 2.0