Grillmys och annat :)

Sitter med kluten om håret, nyduschad :) Härligt! Det är inte mycket som slår en varm dusch faktiskt :)

Ikväll blir det till att grilla hemma hos Evelina, tillsammans med Bella, Celle, Vera, Sara och Eve. Mysigt!


Ser fram emot helgen, då jag bara jobbar på lördag dag... semester på söndag! För då är det äntligen dags för konserten vi bokade i vintras. :) BSB och NKOTB! Nostalgi ;) Har lite annat inbokat också... men mer om det en annan dag! :)

Förresten är det dags att klippa sig på fredag! ;) Har odlat i typ 10 månader, och fått ner det en bit. Har ju fått klippa sidohåret, för det har tagit sin lilla tid att få ner uppklippningen i nacken då jag hade det rätt kort :) Nu tror jag dock att jag kommit på hur jag vill ha det... Långt är fint, men jag tror faktiskt inte att jag vil ha det så långt som jag en gång hade... Kort hår är mkt "roligare" och tuffare. Långt är bara långt!?

Nä, ha en bra kväll ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min Värld! ♥

En blogg om allt som hör livet till :)

RSS 2.0