Mysdag med mina hjärtan!

I fm körde jag mot Eslöv för att träffa min fina Ann :) Var inom Ica på vägen och köpte nya frukostbullar med mej. En mysig frukost framför Våra Bästa År, och sen tog vi de lugnt i soffan då regnet vräkte ner utanför fönstret.

En tur till ÖB för att handla lite diverse "bra-att-ha" saker hann vi med innan vi hämtade busfröet Nathaniel på dagis.

Eftermiddagen har bestått av kaffe och glas, vi har färgat Anns hår (hoppas det blev bra, då färgen knappt räckte.) och en massa, massa bus!! :) Nathaniel är just nu mer vild än tam, men goare unge får man leta efter! Antar han har det från sin mor! :)

Tack underbaringar för en härlig dag med er! <3

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-1/2797941/images/2012/pic_204552072.jpg" class="image">



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min Värld! ♥

En blogg om allt som hör livet till :)

RSS 2.0