NKOTBSB ♥

Konserten igår på Malmö Arena var MAGISK!

Backstreet Boys var lika bra igår, som dom var för 15 år sedan!! ;-) Åh, tänk att man kunde vartenda textrad ännu! Nick var ju alltid favoriten förr, men efter igår måste jag säga att där är nåt visst med Brian! ;) Superroligt att ha fått möjlighet att se sina gamla idoler!

New Kids On The Block var också väldigt bra igår, tyvärr hade ju dom sin storhetstid tidigare, så jag kan väl säga att jag fortfarande är för ung för att ha lyssnat på dom :) Men många bra låtar, och fantastist uppträde. Och Donnie Wahlberg som säkert är sisådär 50 år... Han är riktigt het! ;) Jag stod 20 cm ifrån honom vid ett tillfälle, då han sprang ut i publikhavet ;)
Bästa söndagen på väldigt länge!  ;) Backstreet's back, alright?! ;)
(Lånad bild av Josse.)


Kommentarer
Sara :)

Donnie Wahlberg, är det så min favorit heter?! ;) hihi.. Magisk kväll, och värd varenda krona (om inte mer!) Är så glad att denna kvällen spenderades med er <3

2012-05-14 @ 16:05:50
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min Värld! ♥

En blogg om allt som hör livet till :)

RSS 2.0