Underbar HELG :)

Vilken helg! Fullt upp från fredag till söndag :)

Fredagen bjöd på middag med vin, blev en sen kväll men vad gör det om 100 år? :)

I lördags blev det frukost hos mamma, och på kvällen blev det lite vin och sexparty tillsammans med töserna! Massa skratt, flams och kännade och klämmande! ;)

Idag vaknar man upp till underbar sol och varma grader! Härligt :) Det är ju inte så att vi blivit så bortskämda med det på senaste :) Blev ett besök hos underbara Ann och Nathaniel, mina fina. <3 Alldeles för fint väder för träning idag, så den där ev spinningen struntade jag helt och hållet i och körde hem till min söta för lite kaffe och solande :)
Vad behöver man egentligen mer, när man har så underbara och fantastiska vänner? Ingenting alls? :)


"Man ska ta tillvara på det man har och dom människor som finns i ens liv, saker och ting kan förändras så hastigt."


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min Värld! ♥

En blogg om allt som hör livet till :)

RSS 2.0