Bra ledig dag!! ❤

TGIF!? ;) Haft en superbra dag, verkligen! Ledig som jag varit! :)

I fm stack jag ner & körde ett styrkepass på gymmet! Lätt bästa passet denna veckan; taggad som tusan! ;) Blev dusch på gymmet & sen hem till Bella där jag tillbringade hela eftermiddagen. Jag blev bjuden på god lunch/middag & sen blev det givetvis en del kaffe ;)

När Bella körde till jobbet, så bestämde jag mig för en shoppingrunda! :) Måste haft rätt byxor på mej ;) 1100 spänn slutade det på! Kul när man hittar saker! Men bestämde mig att det var dags att lägga lite pengar på mig själv för en gångs skull! Klart jag shoppar, men jag shoppar inte ofta... Handlar väl mest om tid, ork & motivation där!

Nä, nu återgår vi till X Factor här ;) Ha en trevlig fredags kväll!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min Värld! ♥

En blogg om allt som hör livet till :)

RSS 2.0