Dagens destination: Ullared :)

Idag har jag & Sara varit uppe och härjat på Ullared. :) På vägen upp stannade vi på Snapparps och köpte med oss lite gott på vägen :) Årets första lussebulle, mumsigt.

Var uppe vid 11 tiden och jagade fatt i vars en femma till våra vagnar, för det hade ju så klart ingen av oss tänkt på ;)

Rätt mycket folk där, men väl inne så gick det rätt bra ändå med trängseln, får panik på sånt annars. Två timmars shopping, och sen åt vi middag, fläskschnitzel, pommes å bearnaisesås! Satt fint :)

Därefter blev det ännu fler timmars shopping! Tror jag slagit personligt rekord i antal timmar inne på Gekås... Haha. Men hem kom jag med lite smått & gott, och faktiskt en hel del kläder. Hittade lite sporttoppar, en tunika, kofta, vardagströja, finare tröja, tjock tröja, ett par byxor (!) och en kofta. Och ett par finfina gardiner till vardagsrummet! :) Lovely!!

Ju fler timmar på dagen som gick, ju mer gjorde träningsvärk sen igår sig påmind! För Sara var det likadant! Haha

Tack fina vän för en lång, och trevlig dag med dej!! Nu tar det nog lång tid innan vi sätter vår fot där igen!! ;) ❤

Puss och kram




Kommentarer
Sara :)

Tack själv fina underbara DU!! <3 Jag har haft en toppen dag från början till slut! Och mitt nya pannband är såå hett! Haha ;) Nu lär jag inte frysa om öronen i alla fall :) PUSS

2012-11-20 @ 23:17:47
URL: http://saralofvendahl.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min Värld! ♥

En blogg om allt som hör livet till :)

RSS 2.0