Dags för.... FRÅGESTUND! :) :)



Kommentarer
Sara :)

Hur tror du att ditt liv ser ut om 5 år? Innefattande: kärlek, jobb, träning, vänner och allt som hör livet/vardagen till?

Jag älskar dig blogg! Läser den för att du är en nära vän till mig, och det faktum att det är kul att följa dina tankar/upplevelser m.m! En personlig blogg som har allt, helt enkelt! :)

Kärlek!! <3

2012-11-14 @ 15:21:22
URL: http://saralofvendahl.blogg.se
*Milla*

Vilka är dina styrkor/svagheter?

Vad skulle du helst jobba med? Typ drömyrke.

2012-11-14 @ 15:33:48
URL: http://frisali.blogspot.se
*Milla*

Glömde ju att berätta varför jag läser din blogg ... Hmm, det är intressant att lära "känna" dig utanför jobbet. Jobbet är ju inte allt eller hur?! :)
Sköt om dig.

2012-11-14 @ 15:35:49
Malin

Varför jG läser??
En gång för inte alltför lämge sedan var vi väldigt nä ra varandra. Därför känns det viktigt flr mig att hålla mig "uppdaterad" om vad du har för dig :) du är fortfarande i mitt hjärta var du än är o hur sällan vi än träffas. Frågor...
1. Vad vill du bli när du blir stor?? Eller snarare, drömyrke? :)
2. Vem hade du offrat ditt eget liv för?
3.vad vill du åstakomma med träning, mål?
4. Kommer du no kvar i kävlimge kommun om 5 år?
5. Ähh kom inte på mer;) kram

2012-11-14 @ 16:29:00
URL: http://malhin.blogspot.com
Bella

Vilka tre egenskaper är för dig viktigast hos en man? Vilken kroppsdel attraheras du mest av hos en man? ;) Vilka är dina tre bästa egenskaper? :)

2012-11-15 @ 21:53:59
Bella

Om du fick ta med dig tre saker till en öde ö vilka saker skulle det då vara? Materiella ting alltså :)

2012-11-15 @ 21:55:32
Bella

Jag glömde..

Jag läser din blogg för att jag älskar dig <3 du betyder mycket för mig och har en stor plats i mitt hjärta! Jag bryr mig om dig och därför läser jag :))

Hihi! Kärlek

2012-11-15 @ 21:57:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min Värld! ♥

En blogg om allt som hör livet till :)

RSS 2.0