Det var denna dagen!

Nu är min jobbhelg äntligen över! Avslutade den med att jobba kväll idag, rätt så skönt. :)
 
Annars har jag hunnit med träning i förmiddags & fått tvättat undan alla kläder. Hann till och med laga middag och äta den innan jag stack till jobb. Det ni!
 
Ibland undrar jag hur förvirrad jag är... Som idag! Kommer ner till tvättstugan, och på bänken där nere ligger nån handduk, lite strumpor och min vita favorit tröja!! Då har det legat där sen jag tvättade sist! Jag har alltså glömt det i maskinen!? Jag har inte ens kommit på det, eller saknat kläderna. Haha, sjukt! Men glad blev jag för att allt var kvar i alla fall.
 
Imorgon är det tisdag, och inga direkta planer. Får se vad jag känner för helt enkelt imorgon! Skönt med såna dagar, när man tar allt som det kommer! :)
 
Sov gott, för det tänker jag göra! :o)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min Värld! ♥

En blogg om allt som hör livet till :)

RSS 2.0