Helgen är officiellt över... Snart!

Det har varit jobbhelg för denna damen. Tjoho! Men har gått rätt bra & ganska smärtfritt :) Det var bara idag jag var trött & snurrig, men det ordnade upp sig i halvlek! ;)

Igår kväll var jag nere hos mamma; kalas för henne & Robban! Mamma fick sin present men Robin får vänta så snällt tills han fyller år :) Trevlig kväll med god mat & tårta! Jag har två underbara bröder... Jag visste i och för sig det redan, men jag blev ännu mer klok på det igår :)

Idag hade jag tänkt mig gymmet efter jobb, men så fint väder ju! Tog en skön kvällspromenad istället & jag piggnade till ordentligt minsann!

Imorgon jobbar jag kväll, ska bli skönt med lite sovmorgon :)

Ha en bra kväll :)




Kommentarer
Jennie

Din nuvande frisyr klär dig verkligen :)

2012-11-04 @ 23:58:13
URL: http://www.jennieklang.blogg.se
Becca!!

Tack Jennie, Så snällt! :) Jobbigt med hår på utväxt, men nu är det ändå nere så pass mycket att det funkar!! :))

2012-11-05 @ 12:53:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min Värld! ♥

En blogg om allt som hör livet till :)

RSS 2.0