Måndagstrött - kaffe - träning

Oj vad jag inte gillar att jobba måndagar efter en jobbhelg. Då är det skönt att man har en kort dag i alla fall. :)
 
Efter jobb körde jag hem till mamma för att lasta in mina vinterdäck i bilen. Ner till Gummicentralen & fick påsatt däcken där. Inte särskilt billigt kan jag ju tycka... Men så slipper man stå med besväret själv. Och det är ju rätt nice - ibland får man vara bekväm! ;)
 
Efter däckbytet, blev det kaffe på Högalid tillsammans med Sara & Lola :) Kul att träffa dom båda! Lola träffar jag ju inte så ofta, men trevligt när det händer! :) Sara fick äran att plocka mina ögonbryn också, så nu är dom så fina så. Tack vännen!
 
Sedan avslutades vi, jag och Sara, den här dagen med ett kettlebell pass tillsammans. Detta passet (upplägget) var bättre än förra måndagens. Det var grymt pulshöjande, jobbigt men samtidigt ett roligt pass med bra övningar. Det gav verkligen bra & positiv energi till en! :)) Tror jag verkligen hittat min nya träningsform!
 
Nu blir det lite tv, innan säng. Upp tidigare imorgon på min lediga dag. Äventyr väntar! :o))


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min Värld! ♥

En blogg om allt som hör livet till :)

RSS 2.0