På kvällskvisten.

Torsdag kväll.... Det innebär att det snart är fredag och det är minsann denna veckans bästa dag. :) Ska bli så skönt med en ledig helg nu. Jag behöver den!
 
Idag har jag jobbat kväll, så under förmiddagen/middagen hann jag med 2 maskiner tvätt & 1½ timme på gymmet. Blev ingen middag direkt idag, nöjde mig med en smörgås med ägg & lax på. Har ändå ätit bra med mat & frukt idag! Och varit ordentlig med vatten-intaget också. Det är jag alltid på mina gym-dagar. Det är värre när jag inte tränar alls, för då kan det lätt bli kaffe under en hel dag. Inte alls bra, I know.
 
Snart dags att hoppa i sängen. Har konstiga tankar, känslor och funderingar för tillfället. Jag känner nog att jag bryr mej fast att jag inte bryr mej, och att oroa sig har ju aldrig löst några problem, så bättre att ta dagarna som dom kommer och se vad man gör åt var dag. Om ni förstår vad jag menar. Man står sig själv närmst... Så är det bara. Och man är bara människa. En människa med känslor.
 
Sov gott.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min Värld! ♥

En blogg om allt som hör livet till :)

RSS 2.0