Söndags... Bus!! :))

Söta unge!! Goa vän!!

Ikväll blev det en efterlängtad träff med min söta Ann & hennes fina Nathaniel.

Jag blev inbjuden på middag... Hette det. Det slutade med att jag fick laga maten själv. Inte nog med det, lägligt nog skulle Nathe duscha efter maten, så jag blev lämnad med all disk oxå! Haha ;) Hemmalagad carbonara, så gott & enkelt! Lärde jag mig det också :)

Jag har även blivit hoppad på, pussad på, kramad & Gud vet allt!? Ja inte av Ann, men av Nathe! :) Ann säger att han saknat sin Betty (det är jag det, han kan inte säga Becci)... Får väl tro på det! :)

Tack fina underbara ni för ikväll!
Jag älskar Er!! ❤
Hoppas vi kan ses snarast igen!! :)






Kommentarer
Anushke

Hörreru!
Inte mitt fel att det ringde på dörren när vi skulle laga mat. Å du tog själv på dig att ställa dig med disken. ;) Aldrig någon som sa något om det. Men du sötnos, tusen tack! Och tack för en lugn å trevlig kväll. Love u! (Ps. Nu fick du en kommentar! ) ;)

2012-11-12 @ 07:41:49
Becca!!

Sv: Wiihoo, Ann har för en gångs skull kommenterat!! ;)Nä det är sant.. Lite av det får jag väl själv ta på mig skulden för! Men så gjorde jag ju (tydligen) ocksaå det så gärna.. lagade mat OCH diskade!! Jäklar vilken bra fru jag kommer bli en dag! ;) haha
Fler såna kvällar som igår!! Yeej! LOVE JO BOTH! Pussar o kramar

2012-11-12 @ 20:47:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min Värld! ♥

En blogg om allt som hör livet till :)

RSS 2.0