Svar på era frågor! :)

Här kommer era frågor och mina svar i tur och ordning! Tack för era frågor, jag hoppas att ni blir nöjda med mina svar! Vissa frågor var enklare än andra att besvara. Djupa frågor som kräver att man tänker till lite mer :) Superroligt att läsa om varför ni läser min blogg och vad ni tycker om den! TACK! :) :)
 
 
Sara :)

Hur tror du att ditt liv ser ut om 5 år? Innefattande: kärlek, jobb, träning, vänner och allt som hör livet/vardagen till? 

SVAR:
Att tro är detsamma som att ingenting veta :) Och det är ju omöjligt att veta hur mitt liv ser ut om fem år. Däremot hoppas jag att jag hittat Prinsen, och har i alla fall en liten knatte :) Tränar givetvis fortfarande om fem år även om jag har dragit ner på det. En god vana ska man hålla fast vid :) Jobb, svårt att veta... Kommer i alla fall att jobba med människor så mycket vet jag! Älskar att jobba med människor, unga som gamla. Får se vad som händer i framtiden. :) Vänner... Älskar mina vänner och dom är viktiga för mig. Givetvis hoppas jag och tror att dom kommer orka hänga fast vid mej och jag vid dom ;) Skämt åtsido.

*Milla*

Vilka är dina styrkor/svagheter? 
Vad skulle du helst jobba med? Typ drömyrke. 

SVAR:

Det här var en intressant fråga! Mina styrkor och svagheter! :) Mina styrkor är att jag är lojal och ärlig och tror gott om människor. Att tro gott om alla människor får även tillhöra en av mina svagheter. Tyvärr. En annan styrka är att när jag väl tar mig an något, så ser jag till att ta mej i mål på ett eller annat sätt. En svaghet är att jag oftast är för snäll, och tänker mer på andra än på mej själv.Och din sista fråga Milla... På sätt och vis har jag redan mitt drömyrke. Jag har aldrig vetat vad jag "vill bli när jag blir stor": Jag vet att jag vill jobba med människor för det är nåt jag älskar. Sen kan det breddas otroligt mkt.

Malin 

1. Vad vill du bli när du blir stor?? Eller snarare, drömyrke? :) 
2. Vem hade du offrat ditt eget liv för? 
3.vad vill du åstakomma med träning, mål? 
4. Kommer du no kvar i kävlimge kommun om 5 år? 
5. Ähh kom inte på mer;) kram

SVAR:
Din första fråga svarade jag på under Millas svar. :) På din andra fråga, så skulle jag nog inte offra mitt liv för någon idag. Den dagen jag får barn, så är svaret något annat! :)
Jag har inget direkt mål med min träning. Jag tränar av en del anledningar. För det första, så tycker jag det är roligt med träning! Det är en skön känsla att köra slut på sin kropp & svettas som en gris! Då vet man att man gjort bra från sig :) Jag tränar även för att jag mår bra av det, och det blir ju lätt ett beroende. Det vet ju kanske du också :) Just nu tränar jag bl a en hel del styrketräning, det som jag aldrig tyckt om tidigare. Men det är kul med synbara och mätbara resultat, och man skulle kanske kunna kalla det ett "mål"... men en synbart (lagom) tränad kropp är fint. :)
Kanske kommer jag bo kvar i Kävlinge om fem år, och om jag inte gör det så kommer jag nog inte bo mer än precis nån mil ifrån då jag gillar närheten till familjen & vännerna. :)
 
Bella

Vilka tre egenskaper är för dig viktigast hos en man? Vilken kroppsdel attraheras du mest av hos en man? ;) Vilka är dina tre bästa egenskaper? :)Om du fick ta med dig tre saker till en öde ö vilka saker skulle det då vara? Materiella ting alltså :)

SVAR:
Haha, typiskt dej Isa-Bea! Karlar! :) Tre egenskaper; han måste ha ett gott hjärta, dvs att han är snäll & omtänksam. Jag gillar humor, det är viktigt att få varandra att skratta & att kunna skratta tillsammans. Sista egenskapen... Svårt, det är för lite med tre egentligen. ;) Påhittig! Han ska kunna det där med att hitta på stora som små idéer vilket inkluderar lite romantik & spontanitet. :)
Jag attraheras av en man som vet hur man uppskattar en kvinna! :) Givetvis är det ju bra när man träffar någon att han ser trevlig ut då det är det första man ser och det man attraheras av, men han behöver verkligen inte ha sex magrutor, vara solbränd & snygg som David Beckham. Verkligen inte.
MIna tre bästa egenskaper, jag svarade på en fråga där uppe om mina styrkor resp svagheter. Det är kanske inte samma sak... Så jag tar mina bra egenskaper här ;) Jag fick till mej för ett tag sedan att jag var väldigt bra på att lyssna på folk, höra ut dom och komma med motfrågor/råd. En bra samtalare/lyssnare. Så det får vara en egenskap: Att jag hör när jag lyssnar på människor, om man kan kalla det så. Jag är ansvarsfull. Den sista egenskapen är att jag är lojal.
Tre saker till en öde ö?! Busenkelt!! Det får blir iPhonen, solskyddsfaktorn & ciggen! Vad behöver man mer på en öde ö? ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min Värld! ♥

En blogg om allt som hör livet till :)

RSS 2.0