Torsdag.. (Snart HELG!)

Som jag anade igår kväll, så var det segt att komma upp ur sängen imorse. Så snacka om att bli glad för att ha en 13-tur idag... Jag som ytterst sällan slutar tidigt! Kommer faktiskt inte ens ihåg när jag gjorde det sist...!
 
Efter jobb blev det fika, kaffe & flabbande hemma hos Sara :) Spontant, idag igen! Sånt gillas! Tack gumz för inbjudan! (Får kanske snart köpa med mej ett pkt knäcke, och varför inte en bal med toalettrullar?! ;) )
 
Hade lite funderingar på att sticka o träna ikväll, men kände att jag var trött, omotiverad och jag har råd att unna mej en vilodag trots att samvetet säger nåt annat. Så istället har jag diskat undan min disk, dammsugat över, planterat om en blomma och sen lagade jag lite middag också. Enkelt, spagetti o köttfärssås. Men det är nåt av det bästa som finns! Två matlådor blev där också, alltid bra att ha i frysen. :)
 
Nu ska jag ta en kopp kaffe, och därefter blir det duschen. Jag såg att dom visade en av Twilight filmerna på tv ikväll. Om jag orkar hålla mej vaken, så blir det nog att jag intar soffläge & tittar på den! :))
 
Snart helg..!! LÄNGTAR :)
 


Kommentarer
Sara :)

Knäcket bjuder jag på! Vad det gäller toalettrullarna så jämnar det ut sig i slutändan ;) Jag är ganska flitig av att använda ditt när jag är hos dig :P haha!!

2012-11-09 @ 07:51:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min Värld! ♥

En blogg om allt som hör livet till :)

RSS 2.0