Dagens to-do!

Vaknade tidigt imorse, men tvingade mej själv att somna om. :) Blev frukost till Våra Bästa År idag! Min söte lillebror hade skickat ett sms, att jag skulle ta det jävligt försiktigt om jag skulle ut & köra imorse. Gulligt av honom, att visa sån omtanke för sin storasyster. :)
 
Idag har jag DEN träningsvärken från Robins pass igår. Både rumpa & lår fick vad dom tålde igår tror jag! Haha, nice!
 
Idag får jag väl fortsätta med det jag började med igår! UTRENSNING! Borde ha stora, svarta sopsäckar.... Mycket jag tänkte göra mig av med.
 
Tänkte köra lite kondition ikväll tror jag, och sen testa Body Balance kanske. Blir nog bra!
 
Ha en bra dag!


Kommentarer
Sara :) :)

Och ett besök på centan med mig :) <3

2013-01-15 @ 17:00:49
URL: http://www.saralofvendahl.blogg.se
Becca!!

SV: Ja, och så klart några timmars shopping med dig snäckan!! ❤ Puss på dej

2013-01-15 @ 20:44:06
Jennie

Töspray funkar super men det går åt en hel del! En flaska varar inte länge så jag brukar bara ta på framrutan, sidorna är lite lättare att skrapa tycker jag :)

2013-01-16 @ 22:57:41
URL: http://www.jennieklang.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min Värld! ♥

En blogg om allt som hör livet till :)

RSS 2.0