Effektiv dag!!

Idag vaknade jag vid nio, inte lönt att ligga kvar i nån säng då, inte. :)

Gick upp & la mig på soffan istället och tittade på Våra Bästa År. Konstigt nog tog jag kaffet & frukosten EFTER :)

Hade tvättstugan mellan 8-12 imorse, men eftersom jag inte hade mer än 2 maskiner så blev det lagom att slänga i tvätten vid 10,30.

Sen kan ni tro att denna tjejen har städat!!! Tror jag städade i 4-4,5 h med paus för lunch :) Jag har skurat ugn, micro, dammat, dammsugat golv & hela soffan - varenda millimeter! Moppat golv och tagit toa & toalettskåp. Jag har äntligen plockat ner ljusstakar & hängt upp mina köksgardiner. Här luktar ännu gott & är skinande blankt!! Älskar denna känsla!! ❤ Tyvärr varar den inte så länge då jag har en katt som fäller päls som tusan!

Ikväll blev det en timmes träning; kettlebell idag. Åh som jag älskar det! Och instruktören som höll i det idag är favoriten! Så grym! Kommer kännas i rumpa & lår imorgon detta :)

Som ett perfekt avslut på dagen blev det kvällsfika hemma hos Celle tillsammans med Sara! :) Goda mackor, varm choklad & kaffe. Fick noppat våra ögonbryn oxå ikväll :) Tack Sara!! Ni är underbara mina Saror!!❤

Imorgon fick jag visst inbokat en tandläkartid. Dom ringde mig idag... Få se vad dom säger om min visdomstand. Är måttligt trött på den nu.

Sov gott!!


P.S. Förväntar mig maaaasssssa kommentarer nu!!! Haha ;)




Kommentarer
Sara :) :)

Tack för en super kväll! :) Jag hjälper er mer än gärna med brynen, tycker ju att det är kul :) pussen!!

2013-01-17 @ 08:23:46
URL: http://www.saralofvendahl.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min Värld! ♥

En blogg om allt som hör livet till :)

RSS 2.0