Fredagsdejt med Celle ❤

Ledig fredag idag = Tvättdag + Celle-mys dag! :)

Hämtade upp Celle lite över kl 13. Sen blev det bilen in till Lund.
Först en sväng inom ÖB där vi handlade på oss massa schampoo, balsam etc etc....
Nu har man bunkrat upp lagret igen, så nu klarar man sig ett tag! ;)
 
Sen blev det några timmars shoppande för oss på Nova.
PERFEKT när man har presentkort att göra av med! ;)
Celle hittade massor rätt så fort... Massa fina tröjor!
Själv gick jag där å drog i allt i hopp om att hitta nåt passande.
Tyvärr är det sånt knepigt mode, och inte alls mina färger.
 
Dock väl så kom jag hem med ett bh-set, tre tröjor å en makeup remover.
INGENTING PÅ REA. Som vanligt då alltså. :)
 
Det blev ett stopp på Espresso House så klart, caffe latte är ju ett måste.
 
Fredagsmiddag på WokKitchen! Lovely :)
 
TACK fina Cellebus för en toppendag med dej! Tack för att du stod ut med mej när
jag skulle gå tjugotre varv runt Nova! ;) Haha. Men du är bra att ha med sig som smakråd! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min Värld! ♥

En blogg om allt som hör livet till :)

RSS 2.0