Igår...

Blev det tidig morgonträning för mej. 9.30 var jag på gymmet & körde 60 min kettlebell. Bra pass igår, hårt! Nya övningar som var svåra att få in, men lite träning på det så ska det nog sitta.

Hann med att städa över här hemma och rensa ut lite. Ska rensa ut ännu mer tänkte jag. Jag är nog en riktig samlare! Haha

Igår kväll hade jag och Sara bestämt att vi skulle ses. Det slutade med Milas tillsammans med 8 andra vänner :) Himla trevligt! :) Åt en god planka, vilket var himla längesen jag åt. Det blev en lång kväll, hemma vid 12 då jag och Sara sen satt här och snackade i några timmar till. :)

Idag är man sliten...! Får bli en lugn och skön dag... En dag på soffan förutom att jag snart ska ner till tvättstugan. :)

Tack för igår alla inblandade!! ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min Värld! ♥

En blogg om allt som hör livet till :)

RSS 2.0