JAA!! ❤

Idag vaknar jag med träningsvärk! Wihoo :)

Jobbar kväll idag, så tänker ta det rätt så lugnt idag :) Ska dammsuga och laga middag bara innan jobb.. Ja just det, jag ska ner & säga upp min lägenhet oxå! ;)

Har vetat lite mer än en månad att jag ska flytta, men tills dess att papper varit skrivna har jag bara sagt det till några fåtal människor! :) Men nu är det klappat & klart! Hej min stora, fina lägenhet på markplan!! ❤ Och även om jag aldrig haft några problem med Kkb, så känns det skönt att lämna. Ingen mer illaluktande trappuppgång, konstiga grannar & instängd i en lägenhet på andra våningen! Aldrig mer! :)

Åh så mycket det ska fixas innan, & shoppas!! :)

Ha en bra dag!!



Kommentarer
Sara

Det där med konstiga grannar får du nog stå ut med ändå :P

2013-02-06 @ 23:15:06
URL: http://littlemissdivaa.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min Värld! ♥

En blogg om allt som hör livet till :)

RSS 2.0