Kompismys! ❤

Åh, älskar mitt liv bara sådär himla mycket ibland! :)
 
I förrgår bokade jag och Celle biljetter för att gå & se Takida i april tillsammans! Hon och jag gillar Takida lika mycket, och vi har pratat om att vi vill gå och se dom. Och nu fick jag nys på att dom skulle ut på tour, och då var det bara till att slå till direkt. ;) Ska bli superkul, både att se dom & att göra nåt sånt tillsammans. Sånt man inte gör särskilt ofta. Konserter är ju ändå ganska trevliga. :)
 
Igår träffade jag Sara här hemma, över lite middag & kaffe :) Himla mysiga timmar med snack om allt mellan himmel & jord. Gamla minnen, nya minnen och planer inför framtiden. JImmy hämtade upp Sara senare här på kvällen, och då tittade han också upp en sväng. "Jag blev ju inte inbjuden, så jag bjöd in mej själv". Haha, okej! ;) Tack Sara för en underbar kväll! Det var en riktigt bra kväll, kvalitetstid om nåt. Tror vi båda uppskattade kvällen & timmarna lika mycket... eller har jag fel Sara? :)
 
Imorgon ska jag träffa min andra, eller nä förlåt, min tredje Sara! Min nyfunna "gammlaste" vän! Lite vin, & skitsnack... Får se vad vi hittar på :) Hur kul som helst är det att vi har hittat varandra igen.
 
Jag är omsvärmad av härliga & underbara vänner! That's for sure! 
 
Sara L, Jag & Celle. Året var 2008! ;-)

 
Nu ska jag byta om. Ikväll ska jag svettas ordentligt tänkte jag. Spinning med Camilla. Woine.
 
 
P.S. Fick höra en rolig & glädjande sak OM mig idag :) Jag blir så glad! Det inte bara känns, det syns också. :) Och det är sant, för precis så känner jag också. 


Kommentarer
Sara :)

Du kan tro att timmarna med dig var precis lika uppskattade från mitt håll!! :) Hade det super mys! Underbart skönt att kunna prata med en person, och att denna i sin tur lyssnar.. Du är så härlig! <3 TACK för att du finns i mitt liv!!

2013-01-04 @ 20:45:48
URL: http://saralofvendahl1.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min Värld! ♥

En blogg om allt som hör livet till :)

RSS 2.0