Mysig gårdagskväll & dagens planer ♥

Igår kväll körde jag hem till pappa & Gunilla :) Ville ju träffa dom innan dom åker på semester!
 
När jag kom var kaffet klart, och godaste baguetter stod på bordet! Salami, brieost & rostbiff, remulad. :) Det hade jag ju inte förväntat mig alls :)
 
Det blev några timmar där med prat om allt mellan himmel & jord, planerande & sen gick jag igenom Tax-Free katalogen också så klart så dom fick med sig en liten lista till mig! ;) Haha.
 
Supertrevlig kväll! ♥ Hoppas ni får en underbar Thailands-resa! "Di rige di ka, vi andra försöker bara." :) Vi ses om fyra veckor! :)
 
Nu är det hög tid för mej att få mig kläder om det ska va lönt idag. Om 1,5h timme ska jag bort till en tjej här i Furulund och kolla på en byrå jag ev ska köpa av henne. :) Håller på att göra om lite hemma, man måste förnya sig ibland ju! ;)
 
Helgen står för dörren. Ikväll blir det en lugn kväll, och imorgon blir det nog inte alls särskilt lugnt! ;) Haha
 
Ha det bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min Värld! ♥

En blogg om allt som hör livet till :)

RSS 2.0