Slut på helgen, imorgon är det dags!

Idag har jag fått gjort en del här hemma. Jag har sorterat in all tvätt jag haft liggande i min IKEA bag. (Så ovanligt....) Jag har sorterat ut en massa kläder som antingen varit för små, för stora eller som jag helt enkelt tröttnat på. En del aldrig ens använda. Suck.
 
Hann med två maskiner tvätt i tvättstugan också idag.
 
Och sen hann jag visst med att låna pappas bil, köra till Landskrona och köpa en bokhylla av en tjej som sålde sin. Perfa! Billigt & bra! Och den passade bra in här hemma!
 
Imorgon är det hårda tag igen. Jul o nyår har bjudit på för mycket gott :) Inte för att jag gått upp nåt, men det är ju inte bra för fem öre att sätta i sig godis och choklad var och varannan dag. Så jag har faktiskt haft en "slapp" vecka med min träning också. Har bara hunnit med tre pass denna vecka, vilket är för lite. Men med tanke på hur jäkla duktig jag var hela 2012 så tyckte jag det var okej att inte hinna med mer. Så imorgon är det inget godis, inga kakor och hårt fokus som gäller! :)
 
Nä, sov så gott. För det tänker jag göra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min Värld! ♥

En blogg om allt som hör livet till :)

RSS 2.0