Söndag kväll :)

Söndag kväll. Skönt. Och hälften av tv kanalerna är borta. Jäkla vinter. Jäkla snö.
 
Sitter framför tv'n nu och skulle mysa ner mej framför en film hade jag tänkt mig, men orkade inte sätta igång nån så jag sitter här och tittar med ett öga på "Taken". Har iofs sett denna film hur många ggr som helst, men den är bra och absolut sevärd så det får duga. :)
 
Efter jobb idag körde jag hem till mamma. Jag blev utbjuden på middag igår, men var så himlans trött så jag till och med tackade nej till restaurang (GALET!). Så idag tänkte jag att jag i alla fall skulle köra dit hem på en kopp kaffe, dock slutade det med middag! :) Det satt fint! Tack mamma. <3
 
Har bl a jobbat med Camilla hela helgen (Hej du! ;)). I fredags fm var ångesten nära, söndagen kändes så låååångt bort, men helgen har gått bra & smärtfritt :) Och det har verkligen livat upp att ha Camilla att jobba med!
 
Imorgon är det måndag, det står tvätt på mitt schema och sen blir det träning med Sara! :) Ser jag fram emot! Har inte tränat tillsammans på vad som känns som en evighet, och jag har ju inte tränat "på riktigt" sen i måndags. Så ska bli skönt! Huvudvärken har lagt sig, så tror min kropp behövde vila bl a. Ska bara sova ikapp min sömn lite också ;)
 
Sov gott! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min Värld! ♥

En blogg om allt som hör livet till :)

RSS 2.0