Tidigt uppe idag...

Kl 8,30 var jag nere hos tandläkaren på årlig kontroll. Bad henne kika på min visdomstand oxå, men vi beslöt att den ska få sitta kvar tills sommaren i alla fall så får vi se om den slutar krångla tills dess.

Körde ut till Willys & veckohandlade sen. Hittade Sara där bland hyllorna så slängde några ord med henne oxå :)

Ett snabbt besök inom Cubus blev det oxå. Köpte nämligen en tröja där häromdagen & kom på hur skön och snygg den var, så tänkte att det var lika bra att skaffa den i en färg till. Kom ut med den påtänkta tröjan + en skön Hood. Shop-o-holic! Det har blivit mycket nya tröjor på sista tiden ;)

Frukost 11.30 idag alltså. Lagom.

Tänkte slänga mig på soffan nu & läsa en av mina böcker som legat på hög i sisådär två år. Får se om jag hittar nån ro till sån avkoppling ;)

Ikväll blir det träning & sen ska jag jem till pappa och Gunilla. Imorgon åker ju dom till Thailand, lyxlirare!!!


Puss




Kommentarer
Sara :) :)

De kanske åker i samma plan som Mamma och Lars ;)

2013-01-17 @ 15:49:36
URL: http://www.saralofvendahl.blogg.se
Celle

:) en kommentar!! Bara för att jag skulle❤

2013-01-17 @ 19:16:07
Becca

Sv: Så stolt jag blir Celle..! Du kan ju visst de ;)
Sara: dom åker 20,00 från Kastrup till Phuket. Så nog inte samma plan :)

2013-01-17 @ 22:25:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min Värld! ♥

En blogg om allt som hör livet till :)

RSS 2.0